Hilalozc Kızlar 36+4 haftalık hamileyim ama karnım ağrıyor gbi ağrım var belim de ağrıyo yaşayan varmı
myangelson Hilalozc düzenli ve şiddeti yavaştan artan bir ağrı olursa doktora git bı istersen. Bebek kasılıyor mu?
ardenmoms Hilalozc hastaneye git istersen 39+3 de benim de karnım agrıyordu hastaneye gittiğim de bebeğim kakasını yapmıştı ne olacağı belli olmaz ihmal etmemek gerekiyor
Newmom93 Hilalozc yaşayan olsa normaldir hayatına devam et dese içine sincek mi ki cnm? Burda kimse doktor değil kimse doğruyu bilemezki. Eğer ağrın buraya yazcak kadar dayanılmicak gbiyse sürekli nokta koyman sana fayda etmz git bi acile için rahat etsin
Minigim38 Bende de karın ağrısı oluyor ama afedersin ishal olacağım zamanlarda oluyormuş onu fark ettim sizde de olabilir belki
Hilalozc Minigim38 anlam veremedim geceden belli ara ara geliyor hamile olan birinin karnı ağrımaz diyolar