Sabah 8 de sancım başladı düzenli bi sancıydı 10 dk bir vuran sonra saat 2 gibi suyum geldi ve hastaneye gittik açıklık 3 cm di suni verdiler akşam 9 oldu anca 4 cme sonra gece 11 gibi 6 cm le doğuma alındım ki bence dogurmak icin yeterli bi acılma degildi ve başaramadım bebegin kafası şişmeye başladı açılmam çoğalmadı derken son dakka sezeryana alındım keşke en baştan sezeryan olsaymışım çok pişmanım çok çile çektim çok fenaydı iki kere dogum yapmıs gibi oldum ama cok sükür kızım sağlıklı kavustuk💕