Haftama girmistim zaten son adet tarihimin ilk gunune gore hesaplayinca 9 ayım bitmisti. doktorum iki gunde bir nstye baglan demisti. Benimde sabahtan baslayan akıntım ve durmak bilmeyen bi tuvalet ihtiyacim vardi bende duş alip hastanrye gidecektim ki sancilarim basladi belim kirilacak gibi oluyor lekelenmem de olmustu. neyse hastameye gittik nstye bagladi bisey cikmadi acikliga baktılar. Bir santim o da nornaldir deyip yolladilar eve geldim sancilarim beni birakmiyor hastameye gitmeden once on on bes dakika olan bu sefer bes dakikada bir oluyor sicak bi dus aldim yürüdüm tarçın kaynatip ictim sabaha kadar sancidan uyuyamadim sabah iki dakida bir sancim geliyordu hemsire ilk once acikligima bakti 7 hatta 8 santim dedi hemen yatisimi verdiler 9.30 gibi yattim. Odanin icinde de yuruyus yaptim sancilarim gelince çömelip ıkındım. Acikligim 10 santimi bulunca ebem dogumu baslatti. O zaman saat 12 olmustu. Rahmimim esnek oldugunu eger ıkınırsam dikissiz olacağını soyledi. Ve cok şükür sadece iki dikisle dogumumu tamamladim. o dikişleri de oglum eliyle yirtmis. Simdi cok sukurr bebegim yanimda insaAllah bugun taburcu da olacaz.😊😍