Eskiden uyuyup uyanınca dinlenmiş dinç uyanırdım. Şimdi 37+6 dayım ve yataktan kasıklarıma ve belime sabaha kadar sopa yemiş gibi kalkıyorum. Bi süre yürümekte zorlanıyorum. Böyle olan var mı? Yoksa ben yanlış mı yatıyorum. Zaten dön dön semazen gibi geçiyo geceler.. 🤕🤕🤕🤕🤕