Busbus SineMina doktora danışıp magnezyum kullanabilirsin cnm bende magnezyum içiyorum ağrılarımı epey azalttı.ama mutlaka kendi doktoruna danış
Meru SineMina ayagını sureklı sıcak tut bende cok cektım ama ben corap gıymeyı pek sevmefıgım için üşütüyorum ama sırtımı kalorifere dayayınca gecıyor benımkı yıme de doktora bı daniş bende kafa agrısı cekıyorum bıktım artık gercektwn😣😣
bezelye Karın ve kasık ağrılarım olurdu benim de. Hatta şiddetli olurdu. Bunlar olağan şeyler. Şimdi 18.haftamdayım. Ancak için rahat değilse doktoruna görün istersen.
Eslem Canım benim de ağrıyordu bir dönem.. Kekili su içince rahatliyordum.. Ağrıdığı zman deneyebilirsin 😊
bezelye Kekik karın kaslarının gevşemesine sebep olduğundan düşüğe sebep olur. Lütfen tıbbi sonuçlarını bilmediğiniz bir besini başkalarına önerirken daha dikkatli olun.