Başakşehir çam sakura hastanesinde doğum yapanlar var mı ? 32 haftalık oldum orda doğum yapmak istiyorum 1 kere oraya muayeneye gitmiştim randevu da düşmüyor ? Doğum yapanlar memnun mu ? Birde en az 3 kere oraya muayene gitmiş olman gerekiyormuş orda doğum yapmak için böyle duydum ne kadar doğru bilmiyorum 🤷♀️ 😑**