Crnn_1 Bende isim enerjine çok inanırım. İrem ismini severim mesela ama kızım olursa koymam. Çünkü hiçbir işi yolunda gitmezmiş o kişinin, hep bir cenabetlik üstünde olurmuş. Ailemde de var, bizzat görüyorum. O yüzden başka bir isim koymayı tercih edin derim.