Suyumuzun geldiğini nasıl anlıyoruz yA. Ben gerçekten bunu anlamıcam diye korkuyorum. İlk gebeliğim. Hep nedende şar şar su gelecek diye düşünüyordum ama Bursa okuduklarımdan sonra azar azar geliyormuşta. Nasıl anlatım suyumun gelip gelmediğini. Akıntım genel olarak var ayıramam kesin ikisini birbirinden 😞