Merhaba kizlar 34+5 hamileyim ilk hamileliğim benimle aynı haftada olan gün alanlar var bende özele takipliyim mecburi sezeryan olacağım bazı sebeplerden dolayı doktoruma sordum gün vercekmisiniz hayr şuan değil dedi bende ya erken gelirse bebek dedim bana dediği şey doğumun başlarsa acil tarafından gelirsin doğumunu yaptiririm sezeryanla dedi yahu bana çok tuhaf geldi suyum geldikten sonra doğum basladiktan sonra ozaman normal yaparım daha iyi komsumda benim doktora gidiyormuş bunada aynısını yaptırmış kadının suyu gelmiş açılma olmuş doğum başlamış sezeryana öyle almış korkmaya başladım doktorun dediği normalmi sizce? Yoksa benmi abartiyorum?