Ben de 20. Haftada doktorumun ıznıyle saglık ocagında oldum ve malesef bende reaksıyon gösterdi,kolum şişti renkten renge girdi,agrı vs. Suan 32.haftadayım hala kolumda lekesi var.Doktorum ıkıncı doza gerek yok çok önemli bi aşı değil zaten dedi ikinciye ızın vermedi.