Arkadaşlar size sorum olacaktı. 27+2 gebeyim gece lavaboya kalktm ve sol kasıgima ağrı girdi bıçak saplanır gibi şiddetli . Yatağa yattım gelip sağıma doğru yattım. Sol tarafımda sertlik vardı bebek oradaydı. Size sorum bu durum erken doğum belirtisi olabilir mi yoksa normal mi . Birde tek taraflı kasık ağrısı doğum belirtisi olur mu. Aydınlatırsaniz çok sevinirim🥰