Dilekyesil 6 haftalik hamileyim cok midem bulaniyo ne yersem cikartiyorum normal mi sizce bu kadari ya
Minnakkkk Dilekyesil normal canım 20.haftama kadar malasef ki bende yaşadım suan 35 teyim hala haftada bıkez kusuyorum 😀🤦🏻♀️ sabahları yanınızda çubuk kraker falan bulundurun uyandığınız gibi atıştırın işe yaramıyor ama biraz bastırıyor 😀
SevimErcis Dilekyesil evet canım maalesef normal 29 haftamız bitecek ama ben hala ne yesem çıkarıyorum umarım denin 12.haftadan sonra azalır.sadece sabır diyelim 😞🙏🏻
Sevgi93 Dilekyesil sen yine yiyebiliyormuşsun ben yemeden kusuyodum üç ayım kabus gibi geçmişti zencefil çayı iyi geliyor fazlaya kaçmadan ama ben 14 hafta oldum hala bulantılar devam senin ki daha kısa sürer umarım
Dilekyesil Minnakkkk sabah ac karnima hap iciyorum icer icmez cikiyo anlamiyorum bi yicem diye korkuyorum artik..
Minnakkkk Dilekyesil zor bı durum yaşadığım ıcın bılıyrm Allah kolaylık versın sonuçta mınıgınızı kucağınıza alacağınızı düşünün ❤️
Dilekyesil Minnakkkk aynen oyle onsallah o gunler gelsin saglikla 😘ne yiyosunuz ufak bilgiler verir misiniz
Minnakkkk Dilekyesil ben şu an herşey yıyorum ne bulursam 😀😀 ama ılk zamanlarda haşlanmış patates çorba ve makarnayla beslendim
Dilekyesil Sevgi93 yemeden kusmak daha zor mide bos zaten zor ya allahim uardimcimiz olsn insallah hepimizin de saglilla bebislerimizi kucagimiza alalim da
Tiredmother Bende öyle oldum şuna 8. Hatadayım yavaş yavaş gidiyo gibi bulantı. Kişiye göre değişiyo sanırım bu