Kevser4727 39.haftamdan 40.haftama çok az kaldı ha bugün ha yarın diye diye doğuramadım bide grip oldum üstüne bu psikoloji beni çok yıpratıyor napıcam ne edicem bilmiyorum artık doğurmak istiyorum gelsin istiyorum eski bedenime kavuşmak istiyorum ne yatabiliyorum ne uzanabiliyorum öksüremiyorum bide ağrı giriyor direk napıcam ben 😢😢
Elizansmom Kevser4727 sakin ol canım rabbim şifasını sabrını verir inşallah bende 40+5 oldum iki haftadan fazladır gribim burun akıntısından tıkanıklığından nefes alamıyorum oturamıyorum ama buna da şükür çok uzun sürdü hâlâ devam ediyor ama ne yapalım çok az kaldı dile kolay neredeyse 10 aydır içimizde her gün büyüyen bir minişle yeni şeylere şahit oluyoruz tecrübe ediyoruz çoğu zaman dayanamayacağımızı sandığımız noktaya geliyoruz rabbim en sağlıklı şekilde hayırlısı ile kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰🌸
Mavidunyamm Kevser4727 seninle ayni durumdayım 40 haftalık oldum ve öksürüğüm var 😥 korkuyorum bebek doğarsa bulastiririm diye 🤒 gribin çoğunu atlattım sadece öksürük kaldı 😭
MeralMine Kevser4727 bak bende bu saatte uyanığım 35. Haftama yeni girdim karnım sancılanıyor 2 gündür hayat bana zindan oldu .onun dışında temmuz ortasından beri geceleri uyuyamıyorum daha da yolum var üstwlik sorunlu bir kocam 2 de melek yavrum var herşeye yetişmek zorundayım kısacası hayttan bezdim
Kleopatra- Kevser4727 Yapacak birşey yok malesef. Çok zor anlar bunlar. Geçecegini düşünerek pozitif olun. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌿
Kevser4727 Elizansmom amin canım Rabbim hepimizin yardımcısı olsun asla isyan etmiyorum Allahım sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin sadece şu son süreç yıprattı biraz
Elizansmom Drkmls gece acile gittim nst için açıklık yok dedi nst de sancı da çıkmadı 2 gün sonra tekrar nst ye gel dedi. Normalde özel hastane takipliyim doktorum pazartesi gel suni sancı verelim demişti ama bebeğim iri değil yaklaşık bir buçuk aydır da doğum kanalında zaten her an gelebilir diye istemedim kabul etmedim acile gidip geliyorum nst için şuan tık yok🫠
Kevser4727 Drkmls hayır doktor 41.haftana kadar bekleyeceğim dedi normal olsun istiyoruz diye bekliyoruz
Kevser4727 Mavidunyamm nasıl atlattın canım öksürürken bile çocuk kasıyor içerde hayır ona üzülüyorum minicik yer dapdar iyice hareket edemiyor bende öksürünce sancı giriyor ona da canım sıkılıyor işte
Kevser4727 MeralMine gerçekten annelik çok kutsal bişey sabır emek herşey istiyor umarım sağlıkla sıhhatle kucaklarımıza alırız tez zamanda
Elizansmom Kevser4727 doğal olarak haliyle haklısın sıcaklara denk geldi bir de son haftalar üstüne bebişler de gelmek bilmiyor bu Eylül ayı bebişlerinde bir şey var 🤭
Oesra Doğum yapan biri olarak söylüyorum hamileliğimi arıyorum daha başındasınn 😅😬hamilelik daha iyiymiş Eski Bedene de xaten öyle hemen ulaşılamıyor lütfen kendinizi hazırlayın
duuyqquu Lütfen şükredin. 35 haftalık hamileyim 21eylülde babamı kaybettim. söyledikleriniz bu acıdan büyük bir acı değil. Tek dileğim yavrumu sağlıkla kucağıma almak. 35,36,40.. hafta acısı sancısı ağrısı hiç farketmez.