Kızlar 32 haftalığım. 2 gündür aşırı belim ağrıyodu biraz öncede tuvalete gittm peçete de falan yoktu ama klozetin içinde çok küçük susam tanesi kadar kırmızı kan gördüm ama akıntı falan da yoktu bu nişan mı sizce erken değilmii hastaneye gitmelimiyim ?