Cansu333 öyle birşey yok canım. Benim kızım da oğlum da aynı görünüyor ultrason da. Tarihler farklı olmasa tipleri bile aynı , anlayamam yani o derece. Sadece şöyle birşey oldu ama herkeste değişebilir de. Kızım da doğum yapacağım güne kadar tuzlayıp limon yedim. Canım acayip ekşi çekiyordu. Oğluma hamileyim şuan. Aşırı tatlı istiyor canım, ekşinin yüzüne bakmıyorum bile. Gebelik şekeri de var yiyemiyorum da. Çok zor oluyor 🙍🏻♀️