Tugba_23 Ay kızlar mağnezyum da kullanıyorum ama çok şiddetli bel ve sağ bacak ağrım var napsam bilemedim santim dahi eğilmiyorum 1,5 yaşında oğlum var bugün kaldırıp bebek arabasına koyamadım
Deletedmom_1003 Tugba_23 beli bilmiyorum ama bacak ağrım benimde 3 aydan sonra başlamıştı bacak aramdan başlayan ağrı ay geçtikçe yürüyemez hale gelmiştim son aya giriyorum hala öyle
Tugba_23 Deletedmom_1003 magnezyum eksikliği kaynaklı ağrı sadece bacaksa diye biliyorum ama bel sorunu neden bilmiyorum ilk gebeliğimde yaşamadım hiç üşüttüm galiba sizde mağnezyum düzenli kullanın inş faysa eder