bnihansu Merhaba. 38+3’teyim ve karnım bir anda sertleşti dokununca bile içerde kaskatı olduğunu düşünüyorum ve endişeleniyorum yaşayan var mı?
Ebru_cekin06 bnihansu 29 haftamdayim bendede oluyor ama sanki boyle biyere toplanıyor bebis sertlesiyo bi mıncık hareketler hisediyorum sanki sıkıyor beni,😃😃
bnihansu Oznurozdemir kasılma gibi değil,sanki çok fazla yemişim gibi büyük bir sertlik. az yedim halbuki.