Bence gecelik elbiseler var cok şirin dagi de falan onlardan alın o kadar gösterişe gerek olmadığını düşünüyorum lohusa takımları cok abartılı yani benim için öyle, sade olanları bile cok cok fazla benim zevkim için. Ben dediğim gibi yapmayı düşünüyorum elbise gecelikler cok tatlı her tarzdan da var. Dagi ye bakmanızı öneririm