ayss-12 34+6dayım gebelik başlangıcından bu yana gaz problemi yaşıyorum yürüyüş yapıyorum su içiyorum ama sürekli aynı devam ediyor bu kadarı da normal mi bilmiyorum yaşayan var mı birde annede gaz olunca doğan bebekte gazlı mı oluyor acaba 🤭
suscarparimm ayss-12 annede gaz olunca doğan bebekte gazlı mı oluyor Şeftali yesem bebek kıllı mı olur hocam 😂