Kızlar hep normal taraftarıydım kanamam oldu doktora gittim açıklık 2 cm, kafası büyük ve henüz kanala inmemiş dedi. Ama doğum başlamış. Kararı bana bıraktı. Ben düşünene kadar sancılarım sıklaştı ve 6 cm olmuştu. Doktorum kendine çok güveniyosan bana yardım ederim diyosan normal yapalım ama ordan sonra sezeryan olmaz dedi. Bende güvenemedim ve riske atmak istemedim. Spinale karar verdik ve iyi ki vermişiz bebeğim kakasını yapmış. Doktor bana demesede biraz yutmuş sanırım. Şuan yanımda çok şükür. Sorularınız varsa cevaplayabilirim. 🌸