Tznn amin, inşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım yavrularımıza. Benim alt ilk olarak 50 sonra 60 çıktı. Kullandığım vitaminlerin hepsini kesip kolestaz ilacı başladılar. Kaşıntılarım hiç azalmadı maalesef. Dün bebek için kontrole gittiğimizde ilk defa kilosu haftasından geride çıktı, normalde hep 10 gün kadar ileride çıkardı. 34+2 haftalığım ve haftaya hem yine test vereceğim hem de bebek için kontrole gideceğim. Doktorum zaten normal doğumu tetiklemek için bir liste verdi, yarın itibariyle başla bunları yapmaya dedi. İlk hedefimiz kendi kendine başlatmaya çalışmak doğumu. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻