Kızlar normalde bende enfeksiyon vardı akıntı ama şu son zamanlarda baya Bi azalmıştı şu son Bi kaç gün ise akıntı enfeksiyon Bi anda arttı acaba doğum belirtisi falanmı. Çünkü doğum zamanı akıntı artarmış.İlişki konusuna gelince bende enfeksiyon çok diye girmiyorduk Bi kaç gün önce ise eşimle münasebet olur gibi oldu ama içeri boşaltma olmadı vajina üstüne oldu acaba bu yüzden mi arttı yoksa doğum belirtisi mi haftam programa göre 37+1