AslanBebeginAnnesi Veeee 34+0 olduk 💜 Bebiş doğdu butonu çıktı🥹 Basmak için sabırsızlanıyorum… İnşallah ben de yakında size pozitif doğum hikayemi yazarım 🤲🏻🥳
AslanBebeginAnnesi tombul0bebek Evet Doğunca basacağız ve biz de pozitif doğum hikayemizi yazacağız 💜💜