Gzm3496 Tam 39+5 haftalık olduk ve ne gelen ne giden var arada bir bunalıp sezeryan olmak istiyorum ve ilk gebeliğim olduğu içinde hem normal hem sezeryandan korkuyorum. Psikolojik olarak da çok yoruldum hamilelik sürecinden de çok yoruldum 😮💨😮💨
Deletedmom_1003 Bendede aynı stres var nasıl doğurucam bilmiyorum haftayada çatı muayenem var oda ayrı bi strese sokuyor beni daha onu yaptıramıyorum çocuğu nasıl doğurcam bilmiyorum valla
angela4 Deletedmom_1003 Bence çatı muayenesi endişelendirmesin sizi benim canım acımadı kısa sürüyor zaten 🌸
izobellaaa-_- 38+5 bende her sabah uyanıp işte diyorum doğdu güneşim bugün doğurur muyum diye heves ile kalkıyorum 🥰🤦🏻♀️😂 akşam oluyor batıyor güneşim yine tık yok 😂