Aybukeshn Kızlar 32. haftama yeni girdim. Özellikle akşamları vajinaya aşırı bir baskı hissediyorum. Sanki bebek aşağı inmiş gibi sizce erken mi normal mi bunların başlaması? Karnımın altlarında da sancı oluyor.
yigitinannesiiiii Aybukeshn normal canım bebişin döndüyse baskı yapıyodur mesela ben burda vajinam ağrıyo diyenlere nasıl ağrıyo ya diye anlam veremiyordum başa gelince anlaşılıyormuş bebek baskı yapınca 🤦🏻♀️
Ebrucekin Aybukeshn aynı şey bendede var 29 haftamdayim 24duncu haftamdan beri var ara ara oluyor o gün çok yorarsam kendimi özellikle o gün oluyor
Aybukeshn yigitinannesiiiii yakın zaman da doktora da gitmedim bilmiyorum ki döndü mü ama ağrı çoğalmaya başladı doktora gitmem gerek sanırım
Nurayaksan Aybukeshn ben 33 haftaligim ağrılardan duramıyorum kanala indiği için bu ağrılar böyleyse doğum sancısına nasıl dayanacagim bilmiyorum 🥺
Nghnelms yigitinannesiiiii hıçkırıginda karnınız da bı iki dakika devamlı oynuyo değil mi ? Ben dün akşam 2 kez rastladım bugün de 1.