Kızlar idrar yolu enfeksiyonu ve vajinal mantarı olduğu için doktorum 2 kutu GYNO MAX XL FİTİL verdi her kutuda 3 tane var burada okudum sanırım 3 gün arayla kullanmak lazımmış , 3 gecedir kullanıyorum, bugün 4. Gün ve az önce ikinci kutuyu açtım yani 4. Fitili kullanmış oldum araya gün sokmadım yani, 3 gün beklemem lazım mıydı yoksa iki kutuyu da üst üste kullanabilir miyim? Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir misiniz