Seymakenan Kızlar 17+1 im dün hastaneye gittim herseyımız normaldı bu zamana kadar doktor dun bna bebek 5 gun kucuk gorunuyo ama suan kafaya takılcak bır sey yok ılerleyen zamanlarda takıp edıcez onemlı olan hep byle devam etmemesı dedı sızlerde byle bır sey yasadnız mı bebegın gelısmesı ıcın neler tuketmem lazım doktor 20. Haftadan ıtıbaren cok ıyı beslenmen lazım suan yıyemıyosan zorlama ama 20. Haftadan ıtıbaren zorlaman lazm kendnı dedı
fatmanurkantar Seymakenan bebeği en çok besleyen şeyler potasyum açısından muz hatta üzerine biraz bal döküp yiyin iki su bardağı süt için ceviz yiyin badem yiyin (badem kabızlık yapabilir o yüzden bünyenize ters gelirse yemeyin) kuru incir yiyin ve hergün 2 yumurta bunların ben faydasını gördüm boşa ekmek falan yemeyin et ve süt ürünleri çok faydalı hiç canınızı sıkmayın umarım bu gittiğinizde haftasında olmuş olur 🤲🏻
Sevdemine Seymakenan bol bol meyve özellikle muz, her gün 1-2 kase yoğurt,kuruyemiş,süt, yumurta ve peyniri tam bir kahvaltı.. inşallah her şey gönlünüzce olur..
Ayseguls Seymakenan her gün 1 avuç Ceviz, badem, 1 tatlı kaşığı pekmez, 1-2 dilim kaşar peyniri Yumurta, süt, yoğurt Muz tüketin. Bebeğe en çok kilo aldıran şeyler bunlar zorakide olsa yemege gayret edin
Minikpopo Seymakenan tatlım ben sabahları aç karnına mutlaka bir tatlı kaşığı keçi boynuzu pekmezi içerim sonra kaşarlı tost ya da ekmek arası yanına bir rafadan yumurta ve 3 4 tane zeytin yerim. Çay falan asla içmem bir litre su bitiririm. Ondan sonra kuru üzüm fındık ceviz alırım elime haberleri izlerken onları yerim. Öğlene doğru bir kase yoğurt yerim. Sonra öğlen yemeğimi ve daha sonra akşama doğru çok acıkırsam bir tane muz yerim sonra yemek yiyebilirsem yerim çok az da daha sonrasında bir bardak açık çay ve kuruyemiş yine sonra meyve falan 😊 uzun oldu ama belki sen de gününe böyle yayabilirsin 🙏🏻😊
Esra___ Minikpopo Cnmm yumurtayı rafadan Yememelisin bakteri ve toksoplazma riski var allah korusun iyice pişirip yemeye çalış normalde pişmiş yumurtayı asla sevmem hamile kaldığımda beri hep iyi pişmesine özen gösteriyorum
Minikpopo Esra___ biliyorum tatlım rafadan dememin sebebi yağda olmaması yani 😊 ama bazen de kayısı kıvamı yapıyorum yani genel olarak pişiriyorum 🙏🏻😊
Esra___ Minikpopo rafadan diye okuyunca söyleyeyim dedim Cnmm beni endokrin doktoru baya uyarmıştı pişirip ye diye 😁
aslhnyz Sabah kahvaltını güzel yap canım bol bol yeşillik ye kahvaltıda yumurtanı eksik etme koca bir dilim peynir ye mesela 3 ara 3 ana öğün şeklinde besleniyorum ben kahvaltıdan 3 saat sonra 1 bardak süt 3-4 tane ceviz ve kuru kayısı,kuru incir ya da hurma yiyorum bu üçünü 2şer tane yiyorum ama dönüşümlü olarak bir gün hurma birgün kayısı gibi sonra öğlen sebze yediysem akşam et,tavuk,balık türevi yemeye çalışıyorum onu da dönüşümlü olarak yapıyorum ki her besin grubundan alsın bebeğim öğleden 3 saat sonra 1 adet meyve ve 10 çiğ fındık+10 çiğ badem yiyorum kuruyemişlerin çiğ olması çok önemli çünkü bebeğe faydalı olacak yağ asitleri çiğ kuruyemişte mevcut kavrulmuşlar maalesef bize kilo aldırıyor akşam yemeğimi yedikten sonra yatmaya yakın büyük bir bardak süt içiyorum ayran ya da yoğurt da olabilir ama ben öğlen ve akşam yemeklerinin yanında yoğurt yediğim için akşam süt tercih ediyorum bunun dışında günde 2 yemek kaşığı keçi boynuzu özü içiyorum pekmezi değil özü pekmezde glikoz var çünkü özünde yok vitaminlerime dikkat ediyorum en önemlisi günde 3 litre suyun altına düşmemeye çok dikkat ediyorum su bebeğin gelişimi için çok önemli biraz uzun oldu ama inşallah faydası olur 😊
Rasev Seymakenan yumurta süt kaşar peyniri muz sabahlari kahvaltinizi erkenden yapin en iyi ben oyle yapiyodum hep bebegim 1hafta onde gozukuyodu sabahlari kahvalti bazen edmiyodum vakdindende kucuk gozukdu eve gelir gelmez yine eskisi gibi yapdim çok şükür iyyiz şimdi
Seymakenan Kızkar hepınıze tesekkur ederım hepsını uygulamaya calısıcam benım tek sıkıntım yumurta ıle aram ıyı degıl dıgerlerı aslında tuketıyorum ama yumurtayıda yemeye calıscam artık napım ıns duzelır haftasına gelır yavrum
peloo Seymakenan benimde 4 gün geriden geliyor doktorum bi sorun teşkil etmiyor dedi geç döllenmeden oluyor o benim yumurtalarım biraz tembeldi 🙄 ama en başından beri öleydi bnm
Seymakenan peloo benım ole degıldı ıste sonradan oldu o yuzden telas yaptım ama doktor banada sıkıntı yapma smdılık bır sıkıntı yok dedı ama hayırlısı bakalım allah saglıklı sıhatlı dogumlar nasıp etsin hepımıze
peloo Seymakenan aminn 🙏🏻 doktor sıkıntı yok dediyse telaş yapma hemencik toparlanıveriyor bebişler 😊
Mrymkdr Seymakenan canım benimkide 2 hafta önde gidiyor buda çok iyi bisey değil degilde neyse bak marul dereotu roka cok tüket kırmızı etide çok tüket birde hergun yogurtla kaşar peynir mutlaka ye
Seymakenan Burcumom Bizimki geç döllenmeymiş o yuzden bir sorun teşkil etmiyormuş canım sende her doktor kontrolünde dontora sor o 5 gun ılerlemezse sıkıntı olmuyomuş.
Burcumom Seymakenan 5. Ayımızdaan beri 5 günlük geriliği hep takip ettik dr pek gelişmiş bi bebek olmayacak dedi minyon olacak dedi ama ben yine de her gittiğimde ilk sorduğum şey gelişimi belki düzelmiştir diye düzelmezsede artık yapacak bir şey yok sağlığı yerinde olsunda☺️
Sewo Seymakenan canim benimki 1 hafta geriydi simdi masallah 2 gunde gecti Kasar peyniri badem ceviz fıstık fındık yumurta süt muz bunlar bebege kilo aldiriyor