Nazli_1169 Kızlar 35+4 üm ve yanlardan sancı giriyor ama düzenli değil normal mi acaba göğüslerden de sıvı geliyor ama vajinada akıntı yok ilk kez yaşıyorum bu sancı olayını ve elektrik çarpması gibi çok acı veriyor :(
Ozge806 Nazli_1169 ben de 35+2yim sabah çok kötüydüm. Yalancı sancılar yoruyor artık. Düzenli olmadığı için doğum belirtisi değil. Vücut kendini doğuma hazırlıyormuş.
kuzeymomsss Nazli_1169 benim 32 33 haftalarda böyle oluyordu 35te sadece aşağıda hissediyordum. Kontrole bir gittim oğlum kanala inmiş açılma başlamış iğneler serumlar durdurdular. Sancılarım ise 100u buluyor. Bence ihmal etmeden bir nste çektirebilirsiniz
Nazli_1169 Ozge806 Allah yardımcımız olsun ilk defa daha yeni sancım oldu ne kadar acı verici bir şey:(
Ozge806 Nazli_1169 benim 30.haftada başladı. 33te doktor yat çok hareket etme dedi. Bebek çok hareketli durmayacak gibi. 36yı bi geçebilseydik 😂
Nazli_1169 Ozge806 ama ben bugün çok hareketliydim hiç durmadım resmen bidaha o kadar ayakta durmıcam :(
Gzm3496 Nazli_1169 evet ama bazen de yarın doktorumla konuşup sezeryan mı olsam diye düşünmüyor değilim. Ağırlaşıyor insan git gide ve psikolojik olarak ne olacağını bilmediğim ve acısının nasıl bişi olduğuna dair fikrim olmadığı için bunalıma giriyorum arada. İlk gebeliğim bilinmeze doğru gidiyorum 😔
Nazli_1169 Gzm3496 ayy yok kuzum normal doğum en sağlıklısı az daha dişini sık öyle abarttıkları gibi çok acılı ağrılı bir şey değilmiş hem belki bünyen çok dayanıklıdır bian da doğuruverirsin eski kadınlar evde ebe ile doğum yaparlarmış biz yine çok şanslıyız
Anneeghh2603 Yalancı sancı bana da vuruyor adet sancısı gibi belden dayanabiliyorum ama insan korkmuyor da değil acaba erken mi doğucak bir şey mi oluyor diye 35+1 haftalığız ve bu sefer ki sancı kendini belli etti yani
Nazli_1169 Anneeghh2603 vallahi ben şu zamana kadar doğru dürüst adet sancısı çekmedim hayatımda sayılıdır adet sancısı oda ilk gün bir tek , canımda çok tatlıdır ağda yaptırırken ah uh demeden yaptıramıyorum valla bilmiyorum elektrik veriyorlar sanki bazen yanlardan :(((((
Nazli_1169 kuzeymomsss haftaya perşembe randevum var çatı muayenesi yapalım dedi o ne demek bilmiyorum 🤷🏻♀️