NurAkdis benim ilk sancım çıktığında eve gönderdiler hissetmediğim için. 3 gün sonra ağrılarım sancılarım başladı, hastaneye yatırdılar. 1 gece kaldım o sürede sürekli nst takibi yapıldı, sancılar için serum ve iğne vurdular. Birde ciğer geliştirici vuruldu. 37 haftalıkkende doğum yaptım