Hanımlar hayırlı akşamlar 3 gündür hastane işlerim falan vardı fazla ayakta kaldım ve bugün kalçamdaki ağrıdan topallayarak yürüyorum. Sağ kalçamda ağrı var fazla ayakta duramıyorum 😩 28+4 günlük hamileyim. Böyle bi durum yaşayan var mı ? Nasıl geçer ?