Ablakkader Hanımlar supriz gebelik yaşayanlar ve ardından tüpleri bağlayanlar varmi 3.gebeligim 4. Çocuğum olucak hayırlısıyla bize 4 cocuk yeter diyoruz 😊
Asli2023 Ablakkader benimde 4.hamileligim.bende baglatacam bu seferde..bende merak ediyorum surec nasıl oluyor..iyilestikden sonra kimisi bel ağrısı kedi dio kimisi adet düzensizliği oldu diolar⁷
Ablakkader sedamom00 henüz doktorumuzla konuşmadık bu ay ki kontrolde konuşacaz inşallah ama tedirginlik var burda duymak istiyorum tüp bağlayanlari
plakayerli Minnaklarinannesi001 kaç çocuktan sonra karar verdiniz? Devlet hastanesi bağlıyor mu acaba
Ozgerenali Bende merak ediyorum 3. Gebeliğim 26 yaşındayım çevrem devlet hastanesi bağlamaz diyor gencim diye
Minnaklarinannesi001 Ablakkader daha 4gunum benim bunyeden belki ben iktim eşim imza atınca bağladılar yaş 32 doğum esnasında devlet de bağlıyor eşin imzası olunca daha önce çalışan olarak devlett de görmüştüm
Ablakkader Nur2031 ayni yastayız canım etrafta kime sorduysam erken tüp bağlama sağlık açısından iyi değil diyorlar kararsızlık var