hemsiree Omersmom88 ben nedefit markasının lohusa korsesini aldım. ablam da onu kullanmıştı çok memnun kaldı. ilk zamanlar onu takarım, bir de sıkılaştırıcı taytını aldım zaten kış geliyor sonrasında da onu giyerim
Omersmom88 hemsiree ya ben tayt giydim zaman en üst kısım sıkı kalıp.alt taraf bollasiyor bütün olarak sarmıyor karnımı