Karadasesra Mine_01 bende başta karşı çıkmıştım ama her konuştuğum doktor yaptırmam gerektiğini söyledi şeker yüklemesinde verilen glukoz zaten günlük yediğiiz miktarda oluyor diye korkmamam gerektiğini söylediler ben yaptırdım
Nnuurr Tabiki de zararlı değil aksine yararlı şeker yüklemesi yapıp bilinçli davranmak ayrı bilmeyerek bebeğe zarar verebiliriz.
Deletedmom_1003 Benden iki kez istendi 2sindede istifra ettim.Çok fazla glıkoz olduğundan kulaklarıma kadar yanma hissettim ve sonuç tansiyonumda düştü dinlenmeye almışlardı şeker düşüklüğü çıktı diyet verdiler ama uygulamadım