Bende 20li haftalarda çok kalabalık misafir ağırlamıştım ertesi gün sol kolum kalkmadı parmaklarım şişti dirseğimin altı şişti. Doktor çok kullanmaya bağlı olarak kasların kasılmış vs dedi. Film çekelim dedi istemedim kas gevşetici kremlerle her gün masaj yaptım kolluk taktım bir ay sonra geçti anca bir dahada öyle yormadım kendimi. Sizinde bu yüzden olmuş olabilir mi?