Şuan 22.haftamızdayız. neredeyse bir haftadır vücudum kırılıyor. Sanki böyle grip gibi olursun da elin kolun kalkmaz ya aynen öyleyim. Güzelce uyursam hafif kendimi toplamış oluyorum ama gün içinde gene çöküyorum. Hele akşam saat 8den sonra bende ipler kopuyor benim gibi olanlar var mı? Buna bi çözümü olan 😑😔😔