Selam kızlar. 35 haftalık hamileyim. 2. Gebeligim ama ilkinde olduğunu hiç hatırlamıyorum. Adim attıkça vajinaya bıçak saplanır gibi sancı giriyor. Çok sık idrara çıkıyorum son 2 gündür. Wcden kalkıyorum 5 dk sonra Çok sıkışık tekrar gidiyorum Çok az yapıyorum. Birde son 3 gündür birden şişti karnım. Tas gibi karnım. Eşim heran çıkacak sanki çocuk diyor. Normal mi acaba bu haftalarda. İlkin de aşırı rahattım hiç hareketlerim kisitlanmadi son güne kadar ki 42. Haftada doğum yaptım zaten. Son günlerde biraz tedirgin oldum bilemedim sizlerde böyle sıkıntılar var mı acaba ??