Mihsu Zehrakuzey13 orada cihangir sanırım giden var bi o doktordan memnunlar ama doğum yapanı çevremde duymadım ya medar ya yüzyıl
mommysbrids Zehrakuzey13 merkezin yenidogan kuvezi vs yok diyeterxih etmedim hic ama gidenlerin hepsi bir tek cihangir beyden memnun.
Mervfrt1 Zehrakuzey13 yani şuan diğer özellerden farkı yok bence ücret olarak daha kapsamlı bi hastane bulun derim size medicalde sezaryen 6400 dü şuan merkezin yoğun bakım çocuk ünitesi yok ve çok afedersiniz bakkal gibi bi hastane yani biraz daha araştırın derim
Zehrakuzey13 Mihsu bende şuan Cihangir beye gidiyorum ama iki ay önce pelin hanıma gittim o da güzel ilgileniyor hangisi daha iyi karar veremedim doğum için hangisine gitsem sizce
Naz_1648 Ben oraya gidiyorum Cihangir beye. Doğumu orda yapacağım Allah nasip ederse. 39+4 haftalığım yakın. Görümcemin doktoruydu normal doğum yaptı o memnun doğumdan ☺️
Naz_1648 mommysbrids AA erken doğumlarda vs nasıl yapıyolar bebekleri yada Küvez ihtiyacı olan bebekleri
mommysbrids Naz_1648 devlete yönlendiriyorlar canim farabide full yoğunluk olduğundan genelde kartala sevk veriliyor. Tuzla devlette te yok çünkü fatih devlet ayni sekilde yok.
mommysbrids Mervfrt1 katiliyorum saglik ocagi tarzi biryer resmen ve fiyati yuzyil medar ile hemen hemen ayni. Mesela yuzyilinda sezaryan dogumu 6 bin suan. Merkezinde dogumu 6.600 suan özel diyemem orasi icin
Hmyra123 Zehrakuzey13 canim. Ben. Yaptom. Cihangir dr. Oneririm. Ondan baskasini bilmiyorum. Suan ikinciye. Hamileyim. Dogumumu orada yapacagim. Sanirim yine 🙏
Hmyra123 Hmyra123 gebze merkez hastanesi cihangr iki yil once yptirdim simdi olmustur 4500 fln daha gitmedim gidecegim bende pek fiyatti bilmiyorum
tecrubesizanneadayi12 Zehrakuzey13 çok araştırdım gidecektim ama kime sorduysam o hastanenin önünden bile geçmem vs diye şeyler söylediler hiç memnun kalan yoktu yani anlayacağın hizmet sağlıktan öte para odaklı diyenlerde çok vardı
Hulya-27 20 eylulde dogum yaptim 6600 e yaptim anlasmam vardi ama cok memnun kaldim odalari cok rahat ilgileri muhtesemdi.
Mervfrt1 mommysbrids çok afedersiniz ama valla bana kasap gibi geliyo orası ben ilk hamileliğimde iki kere Pelin hanıma gittim o kadar moralimi bozdu ki betam 61 di kimyasalda olabilir dış gebelikte olabilir hemen bilemeyiz demişti ikinci gitmemdede çok kilolu hamile kalmışsın olmaz böyle demişti