eylulicten Kubraaap suyunuz geldiyse hemen acile doktora enfeksiyon riskiniz var. Hayirli dogumlar insallah
bsrylmzhk Kubraaap Su gelişinden sonra doğum için en fazla 24 saat bekletiyorlar. Hastaneye gidin suni sancı ile doğumu başlatırlar. Hayırlısıyla yavrunuzu kucağınıza alın inşallah
Sinemkaya43 Kubraaap suyun geldiği gibi hastaneye gitmelisin enfeksiyon riski var canım sağlıkla gelsin bebiş 💜
mirage333 Kubraaap suyun geldigi an tabiki hastaneye gitmelisiniz. Benimde suyum gelmisti doktor hemen hastaneye git demisti. Hastaneye varinca antibiyotik verdiler hemen enfeksiyon riskinden dolayi, birkac saat sonrada sezeryan ile dogurdum.