Elissssss her şey beynimizle alakalı, kendi psikoloğumuz kendimiz olmalıyız, zorundayız. Sizde bu korku ilk doğumdan kalma, ama her defasında aynı olacak diye bir şey yok. Kendinizi ona odaklamayın🙏🏻 Benim de korkularım var, ilk doğumum olacak Allah nasip ederse🙏🏻 Ama kötü hiç bir şeyi düşünmemeğe çalışıyorum, bu dünyanın en güzel hissi, her kadın farklı yaşar ama çocuğumla kavuşacağım bir yolculuk bu, zorlu geçeceğini (inşallah çok zorlanmam) canımın yanacağını biliyorum, ne de olsa insan dünyaya getiriyoruz, ama buna kendimi şimdiden hazırlıyorum, içten kendimle konuşuyorum, sakinleştiriyorum. Siz de ilk doğumda yaşadıklarınızı unutun, ikinci daha kolay oluyor diye duydum ben, inşallah çok zorlanmadan, rahat bir şekilde doğumu gerçekleştirirsiniz🙏🏻