Merhaba Reglime daha 7 gün var ve gebelik testi yaptığım günün gecesinde tekrar gözüm teste ilişti belli belirsiz bir çizgi fark ettim.
https://resimyukle.io/r/8UTPuOpVmm
Testi tekrarladığım da ise;
https://resimyukle.io/r/QFtWPYDUTg daha net negatif bir çizgi ile karşılaştım.
Testlerin marka ve hassasiyetleri farklı net cevabı kan testiyle alacağımın bilincindeyim. Gene de fikrinizi almak istedim. Şimdiden Teşekkürler❤️