Nu_r ben yenilen içilen hicbirseyin fayda ettiğini yani doğum zamanını değiştirdiğne inanmıyorum çünkü 38.haftadan beri herşeyi yapıyorum yarın 40+0 oluyorum ,hiç bir belirti yok 😂 ahududu yaprağı çayı olsun,hurma olsun, yürüyüş,merdiven,squat ne varsa önerilen hepsini yaptım 😂