30+5 haftalık hamileyim,2 3 gündür vajinama ağrı giriyor. Bıçak saplanması gibi. Klozete oturuyorum ağrıyla zor kalkıyorum. Çok da yormuyorum kendimi. Bazen de adet sancısı gibi ağrı giriyor kasıklarıma 2 3 gündür. Yarın kontrolüm var ama yinede çok korkuyorum. Yaşayan var mı, normal mi bu durum? Internette erken doğum vs bir sürü şey yazıyor.