gokce62_ kimsenin dediğine takılma testlerin sonuçları iyi çıktıysa bişey olur diye korkma bundan sonra daha dikkatli olursun olur biter, ben de kilo aldım zannediyordum 30 haftalıkta 19 kilo almıştım ama şuan 34+5im 4 kilosunu vermişim geri dikkat ettiğim için çok şükür ki o kadar kilo aldım diye de bişeye zarar vermedi o vücutla alakalı bir durum çok yemeyipte kilo alanlardanım ben sürekli çalışıyorum ayaktayım ödem çoktu her yerim şişmişti, bundan sonra sen de biraz daha dikkat edersin🤗