Dmlks Kızlar ilk hamileliğim ve bu konuda korkmak demeyelim ama biraz bilinçsizim çatı muanesi ne zaman yapılıyor yani kaçıncı haftada ve ağdaya kaçıncı haftalarınızda gittiniz 💋🌸
Elizansmom Dmlks 37de ilk muayenemi oldum az önce üçüncü çatı muayenemi oldum(40+4) Ağdaya ise kendimi bildim bileli gidiyorum en rahatı o alıştım bir de hamilelikten dolayı daha da azalmış zaten tüylerim
JaleTogrul Dmlks 36 haftada yapildi hicte korkulacak bir durum deyil canim 1 dakika falan suruyor kendini bos birakman yeterli 🌸 agdaya da 38te falan gitmeyi dusunuyorum 37+1 olucaz gece itibari ileee
Dmlks Elizansmom bende sürekli ağda yaparım jilet mahvediyor beni ama 3 hafta önce gittim az az var ama var yani gidip gitmemek arasındayım
Elizansmom Dmlks git 5 dk da alsınlar tertemiz ol hiç düşünme bile kafan rahat etsin jilet hem kötü gözükür hem kaşındırır hemde kısa vadeli bi işlem
Dmlks Elizansmom öyle valla 5 dk hallediyorlar bende sürekli gidiyorum ama son kaçıncı haftamda gideceğime karar veremedim