Aselnisa_16 4+3 teyim şuan üç gün önce öğrendim hamile olduğumu ama şuan inanılmaz derecede kasık ve bel ağrım var özellikle belim çok kötü..böyle olan varmı acaba henüz ultrasona gitmedim 5 haftadan önce gözükmezmiş
Aselnisa_16 sliya30 ya bir kez kimyasal gebelik yaşadım onda da kasık ağrım oldu ama bundan farklıydı o direk adet ağrısı gibiydi o yüzden biraz tedirginim ultrason fa görmeden içim rahat etmeyecek sanırım