Talhahafsa Dün 41 hafta doğumla yatısım yapılacaktı miladi doldurduk ya sezeryan olursam diye çok korkum vardı içimde açılma 2 cm sanıyodum çünkü neyse 16 da yatısım yapıldı kontrol edilince 6 7 cm açıklık olduğunu söylediler ben şok tabi orda 😁 hemen suni sancı vermeye başladılar 8 cm oldu açılma ikinci doğum olduğu için masaya aldılar hemen beni baya bı ıkınmama rağmen başı gelmek bilmedi kızımın ebelerden biri karnıma bastırdı ikin diyo hemde imkansız gibi bişeydi nefes alamıyorum çünkü 19 15 de kızım dünyaya geldi hem kolay hem zor değişik bı doğum tecrübesi yaşadım 4000 g dogdu kızım durumumuz ıyı cok şükür Rabbim bekleyenlerı bı avazda kurtarsın inşallah 🙏
Bernalya Talhahafsa saglikla buyutun insallah bebeginizi 😊 suni sanci dayanilmaz bisey mi, biraz bilgi verebilir misiniz? 38+2 yim normal istiyorum doktor olmazsa suni sanci veririz dedi. Merak ettim.