Kızlar 32. haftamdayim. Geçen gün çamaşırımda iki nokta kadar kan vardı, bugün de tuvalet kağıdına değibilecek kadar. Yine nokta nokta, çok az. Bu kadarcık kan sorun mudur, var mı başına gelen? Kontrole bir-iki hafta sonra gitmeyi planlıyordum normalde 🤦🏻♀️