Kizlar suan hic sabah olmasini istemiyorum ama 10 gundur 26eylulu iple çekiyorum 10 gun once doktor rahim kısalmasi var dedi dusuk riskin var dedi igne progestan verdi kullandm ama yarin doktora gitmekten cok korkuyorum bisi olursa falan ve doktor dinlen hep yat dedi malum bir kaynana var evimiz yan yana surekli is yaptiri bana bulasik makinesi olmasina ragmen calistirmaz bugun 6 defa bulasik yikamasim ve belim cok kotu ağrıyor.