bernaba ay çok eski bi gönderiye yazmışsın canısı görünce sana cvp vermek istedim . Ben ilk bebeğimde kullandım arkadaşımla aynı zamanda hamileydik ikimizde aynı anne yanı beşiğini aldık. Benm bebiş kilolu ve çok hareket etmeyen bi bebekti bayağı kullandık biz 1,5 yaşa kadar ama artık son zamanlarda kendisi kalkıp oturuyordu hareket ediyordu inme vs düşme gibi şeyler olmadı şükğr ama arkadşsımın bebiş aşırı hareketliydi bizimkinden önce emekledi önce yürüdü filan ferken o varya beşikten yanları kapalıyken bile annesinin yatağına geçip ordan da yere filan iniyordu çok düştü çocuğu tabi onlar max
- Ayına kadar kullandılar. Yeni doğan dönemimde çok pratik oda oda taşınması da güzel hafif filan ama uzun ömürlü degil Yani şimdiki aklım olsa ebatı bi kücük olan park yataklardan alırdım içine iyi bi yatak koyup yatırırdım cnkü bak 1,5 yaştan sonra kendi odasına alıştıramadık bizimle uyuma huyu da yoktu derken odayı da ayıramadık mecbur ikinci yatağa ihtiyaç duyduk kardeşim verdi park yatak bi kaç ay idare ettik 2 yaşı dolduktan sonra odasına alıştırdık şükür yatıyo odasına alıştı ama mesela burda
Çok yağmurlar oluyo çok rüzgarlı günler oluyo sese uyanıp yanımıza geliyo yanımızda da yatmıyo yere filan uzamıyordu çocuk park yatağı geri kurduk hala odamızda duruyo kendisi geceleri uyanınca gelip içine giriyo sabah bi bakıyorum gelmiş yatmış oraya uzun oldu ama aydınlatıcı bilgi olsun istedim 😂🫣🫣