betulebrar61 Annişler bu cinsiyet olayın işte doğum tarihleri adet tarihi vs olduğunda herkesin ki doğru mu çıkıyor acaba ? Çin takvimi kullanılıyor bilmiyorum ama herkesin ki doğru mu cikiyo %100 doğru mu yani?
Sare_benan betulebrar61 Değil tabiki. varsayım onlar bana erkek çıktı heryerde kardeşim zoru ile baktım ama kızım oluyo
betulebrar61 Sare_benan hayırlı neyse o olsun tabi de acaba diyorum herkes okadar emin konuşuyor ki bilemedim